Documente pentru obținerea indemnizației pe perioada stării de urgență (Ordine emise de Ministerul Muncii și Protecției Sociale pentru aplicarea prevederilor OUG nr. 30/2020)

CECCAR
Conf. univ. dr. Adriana Florina POPA, reprezentant CECCAR în VAT Expert Group
Conf. univ. dr. Mirela PĂUNESCU
Conf. univ. dr. Radu CIOBANU

Începând de miercuri, 1 aprilie 2020, persoanele care urmează să beneficieze de sprijinul oferit de Guvern, sub forma șomajului tehnic, respectiv a indemnizației pe perioada stării de urgență, pot depune cererile și declarațiile pe propria răspundere în vederea obținerii ajutorului.

În acest sens, printr-o serie de ordine emise de Ministerul Muncii și Protecției Sociale apărute în Monitorul Oficial nr. 269 din 31 martie 2020, Partea I, (Ordinul nr. 740/2020, Ordinul nr. 741/2020, Ordinul nr. 742/493/2020 și Ordinul nr. 743/2802/2020) au fost aprobate modelul cererii, al declarației pe propria răspundere și al listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizației, conform Ordonanței de urgență a Guvernului (OUG) nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările aduse prin OUG nr. 32/2020.

În funcție de situație, ordinele oferă și lista completă a documentelor ce trebuie completate de persoanele implicate.

Citiți mai multe în revista CECCAR Business Magazine.

documente-pentru-obtinerea-indemnizatiei-pe-perioada-starii-de-urgentaordine-emise-de-ministerul-a6151-300×182